از آنجایی که تمام تلاش فروشگاه اینترنتی زانا هوم فراهم آوردن بستری برای خرید آسان محصولات دیجیتال اورجینال و تبدیل تجربه خرید اینترنتی ، به تجربه‌ای شیرین و ماندگار در ذهن شما همراهان و مشتریان عزیز است ، بنابرین جهت شفاف سازی هرچه بیشتر و اطلاع شما خواهشمندیم پیش از نهایی سازی سفارش خود قوانین و مقررات خرید را مطالعه نموده و تنها در صورت موافقت سفارش خود را نهایی نمایند.

در حال حاضر تمامی سفارشات به وسیله ی پست پیشتاز ارسال می‌شوند .
سفارشات شما بین ۳ تا ۷ روز کاری پس از ثبت سفارش تحویل شرکت پست میگردند ، پس از تحویل بسته ی شما به پست ، مسئولیت زمانی ارسال بسته برعهده شرکت ملی پست بوده و فرآیند پیگیری زمان ارسال بسته ، میبایست از طریق وبسایت رهگیری مرسولات پستی و توسط مشتری صورت گیرد.

تمامی کالاهای ارائه شده در زاناهوم ، دارای گارانتی اصالت و سلامت فیزیکی بوده و همه ی سفارشات ، پیش از ارسال برای اطمینان از صحت و سلامت بررسی شده و به ایمن ترین شیوه ی استاندارد بسته بندی میشوند ، بنابرین مسئولیت سلامت کالا در حین حمل بر عهده ی شرکت ملی پست می باشد ، لطفا صحت و سلامت بسته بندی کالا را هنگام دریافت بسته از مامور پست بدقت برسی نموده و در صورت وجود هر گونه مشکل ، مشتری میتواند از سرویس بیمه ی بسته های پستی استفاده نماید.

چنانچه به هر علت ، از خرید خود صرف نظر نمودید ، می بایست حداکثر ظرف ۱۲ ساعت ، فروشگاه را از طریق راه های معرفی شده در بخش ” تماس با ما ” مطلع نماید ، پس از گذشت این زمان فروشگاه در پذیرش لغو خرید مختار است.

توجه فرمایید که ثبت سفارش در فروشگاه زاناهوم ، به منزله ی پذیرش شما به دریافت رایانامه (ایمیل) ، پیامک و تماس تلفنی جهت پاسخگویی به درخواست و خرید شماست .

فاکتور خرید شما صرفا به وسیله ی رایانامه (ایمیل) برای شما ارسال می گردد ، لذا خواهشمندیم که نسبت به وارد کردن آدرس ایمیل ، دقت کافی داشته ، در غیر اینصورت مسئولیت ارائه ی فاکتور از سمت فروشگاه ساقط است ، لازم به ذکر است ، چنانچه تمایل به دریافت نسخه ی کاغذی فاکتور خود دارید ، می بایست درخواست خود را در بخش توضیحات یادداشت فرمایید .

در صورت بروز مشکلاتی مثل : اتمام موجودی کالا ، دستور توقف فروش ، اشتباه در درج قیمت کالا ها و مشکلات ساختاری وبسایت ، فروشگاه زاناهوم مجاز است بدون اعلان قبلی ، فروش کالاهای مورد نظر را متوقف نموده و حق بلااثر نمودن سفارش برای فروشگاه محفوظ است و مشتری می پذیرد که از این امر آگاهی کامل داشته و در این خصوص ادعایی نخواهد داشت.

در صورت لغو سفارش از طرف فروشگاه و یا مشتری ، در مدت زمان ذکر شده ، مبلغ سفارش طی ۴۸ الی ۷۲ ساعت کاری به حساب مشتری مسترد خواهد شد.
در صورت مرجوع نمودن سفارش توسط مشتری ، مدت زمانی ذکر شده در بالا ، از زمان رسیدن بسته ی مرجوعی به فروشگاه محاسبه می شود.

هزینه ی ارسال یا مرجوع نمودن سفارشات بر عهده ی مشتری می باشد.

فروشگاه زاناهوم در راستای معرفی صحیح و کامل کالاها ، به بهترین شکل اهتمام می ورزد ،
تصاویر محصولات ممکن است دارای تفاوت های جزئی با کالای اصلی باشد که استناد به آنها ، ملاک مغایرت کالا محسوب نمی گردد .
تنها ملاک وجود مغایرت در مشخصات کالا ، مشخصات فنی درج شده برای هر کالا در وبسایت می باشد .
چنانچه امکان انتخاب ویژگی های ساختاری مثل رنگ ، سایز و … در صفحه ی مربوط به کالا مشخص نشده باشد ، انتخاب و ارسال کالا به صورت تصادفی یا رندوم خواهد بود و امکان لغو سفارش یا مرجوعی با استناد به این موضوع امکان پذیر نخواهد بود .
در صورت وجود مغایرت و یا هر گونه خطا در توصیف کالاها ، مشتری می بایست کالا را با همان شرایط اولیه ( از نظر بسته بندی و … ) و پیش از استفاده مسترد نماید ، لازم به ذکر است که این شرط بر تمام حالات مرجوعی کالاها حاکم بوده و در صورت عدم رعایت آن توسط مشتری ، فروشگاه زاناهوم در پذیرش مرجوعی کالا مختار است.

قوانین سفارش گذاری اجناس پیش خرید 

در خصوص کالاهایی که به صورت پیش خرید از سوی مشتریان عزیز ثبت و سفارش گذاری میشوند امکان تعویض و مرجوعی وجود ندارد 

مرجوعی اجناس پیش خرید شده فقط در صورت داشتن نقص فنی و ظاهری بعد از تحویل امکان پذیر میباشد 

در خصوص اجناس پیش خرید شده در صورتی که مشتری قصد کنسل کردن سفارش پیش از تحویل را داشته باشد مبلغ 25 درصد از مبلغ کل فاکتور کسر شده و مبلغ به همان شماره کارت بانکی  که در سایت ثبت شده پس از 3 تا 7 روز کاری واریز خواهد شد 

توجه داشته باشید که ثبت سفارش در هر زمان ، به معنی پذیرش کامل کلیه شرایط و قوانین زانا هوم از سوی مشتری است.

ثبت سفارش کالاهای پیش خرید به منزله تایید و قبول موارد بالا میباشد